1. Načrtovanje pravil in postopkov!
2. Strategija proti taktiki! Kaj je tisto, kar ne učinkuje? Zaposleni morajo pomagati izboljšati podjetje.
3. Pridobivanje strank – sanjskih 100. Podjetje se mora truditi in pridobivati samo najboljše stranke, saj bo tako veliko uspešnejše, kot da se bo trudilo za vse stranke.
4. Razumevanje prodajnega proces – sedem korakov vsake prodaje! Kakšen je prodajni proces? Kakšen bi moral biti? Delati je potrebno na naslednjih korakih: ustvarite odnos s kupcem; identificirajte potrebe kupca; tistemu, kar prodajate, dajte neko vrednost; ustvarite kupčevo željo po tem izdelku; premagajte ugovore; zaključite prodajo in še dodatno prodajajte strankam.
5. Predstavitev svojih produktov ali storitev!
6. Obvladovanje telefona!
7. Kako se dogovoriti za sestanke? Zastaviti si je potrebno svojih dvanajst korakov, kako priti do sestanka s komer koli!
8. Kako ostati v stiku s strankami in kako do dodatne prodaje?
9. Upravljanje časa. Samo večja organiziranost pri upravljanju s časom in disciplina, da se najprej opravijo pomembne stvari, lahko podvojita produktivnost zaposlenih.
10. Lastnosti ljudi, ki največ dosežejo. Potrebno si je zapisati deset lastnosti, ki jih imajo uspešni ljudje, ljudje, ki največ dosežejo.
11. Postavljanje ciljev. Postavljanje ciljev je proaktivno.
12. Kako zaposlovati in kako izobraževati? Kako bomo prišli do izjemno sposobnih ljudi, ki v življenju veliko dosežejo? Kako bo zastavljen postopek izbire? Kaj bo pisalo v oglasih za zaposlitev?