Komuniciranje s strankami

Stranke, s katerimi komunicirate, so si med seboj zelo različne. In ker seveda želite, da bo vaša komunikacija z njimi učinkovita, tako da boste na koncu zadovoljni vsi, se udeležite naše poučne delavnice.
Namen:Seminar je namenjen tistim sodelavcem, ki imajo pri svojem delu veliko stikov s strankami.

Vsebina in potek: 

  • Predstavitev predavatelja in udeležencev
  • Cilji usposabljanja in program dela
  • Osnove komunikacije
    • splošno o komunikaciji
    • besedno in nebesedno komuniciranje
    • storitve in komunikacija: tipi komunikacijskih situacij, v katerih se udeleženci najpogosteje nahajajo (pregled, razvrstitev)
    • pisna komunikacija
  • Pričakovanja stranke in izvajalca
  • Podoba o samem sebi, podoba o stranki
  • Potek pogovora – pogovorni krog
    • pozdrav in kontakt
    • predstavitev zadeve
    • mnenje stranke
    • izmenjava mnenj
    • zaključek (dogovor / potrditev
  • Posebnosti telefonske komunikacije
  • Delo na primerih: iskanje najboljših rešitev po fazah (opredelitev konkretnega postopka)
    • Udeleženci med seboj (delo v parih) preigrajo nekaj primerov
    • Nastop “v situaciji”
      • vsak udeleženec seminarja odigra s “stranko” (igralec) po en primer
      • igra se snema s kamero
      • analiza primerov
  • Komunikacija s sodelavci v skupini
  • Komunikacija z vodjem
  • Komunikacijska luknja
  • Zaključek seminarja

Cena 500,00 eurov oz. po dogovoru.