Če internet obravnavate kot tretjerazredni trženjski pripomoček, medtem ko ga vaši kupci postavljajo na prvo mesto, je z vašim trženjem nekaj hudo narobe.

Kaj naredite, ko ste na začetku odločanja o zasebnem ali poslovnem nakupu? Na internetu preverite vse mogoče povezave in ponudbe. Nič nenavadnega, saj je internet prvi medij, kjer tudi vaši kupci iščejo različne informacije. Če ste podobni večini uporabnikov interneta, se vaše iskanje začne na spletnih iskalnikih (IDC – raziskovalno podjetje na IT-področju – ocenjuje, da kar 84 odstotkov uporabnikov interneta kot vstopno točko na internet uporablja spletne iskalnike).  


Internet je torej novodobni kralj medijev, zato ga je pametno izkoristiti tudi v trženjske in prodajne namene. Za vas smo v računovodskem servisu pripravili nekaj nasvetov, ki so vam lahko kot popotnica za razvoj spletne prisotnosti v letu 2008.

8 napotkov za boljšo internetno prodajo:
1. Ciljno usmerite svojo spletno stran
2. Razmislite o ustreznosti razporeditve svojega trženjskega proračuna
3. Optimirajte spletno stran za višje uvrščanje na iskalnikih
4. Začnite uporabljati oglaševanje na spletnih iskalnikih
5. Uporabite podatke o obiskanosti spletne strani
6. Poskrbite za enostavno uporabno spletno stran
7. Uporabite trženje z e-pošto 
8. Zaposlite osebo, ki bo odgovorna za spletno stran

V kolikor želite več podrobnosti, mogoče izdelavo spletne strani, se obrnite na naš računovodski servis.

Kontaktna oseba:Simona Kramberger tel:02 234 23 20, veseli bomo vašega klica.