Vir: Moje finance, Januar 2009, www.finance.si/mf, Avtor: Stela Mihajlovič

1. Frizerski saloni in kozmetika – ljudje želijo biti kljub vsemu urejeni, priljubljeni so zlasti saloni, namenjeni celotni družini.

2. Čiščenje stanovanj in poslovnih prostorov – v krizi ljudje čedalje več delajo, da bi obdržali raven prejemkov, zato nimajo časa za domača opravila.

3. Profesionalni organizator – pomoč ljudem, ki jim zmanjkuje časa za vsakodnevne opravke.

4. Prenavljanje stanovanj – v recesiji ljudje pogosteje prenavljajo stanovanja, kot da bi kupovali nova.

5. Začasno skladiščenje – ljudje si težje privoščijo nakup večjega bivališča, kljub temu pa želijo shraniti stvari, za katere nimajo prostora pri sebi doma.

6. Agencije za začasno zaposlovanje – v negotovih časih se podjetja težko odločajo za zaposlovanje za nedoločen čas.

7. IT-servis – povpraševanja po tehnoloških storitvah (nameščanje, varnost, popravila) zlepa ne zmanjka.

8. Varstvo/sprehajanje živali – tudi ta storitev je posledica čedalje daljših delovnikov.

9. Prodajalne stvari "iz druge roke"

10. Prodaja prek spleta – marsikaj, kar se najde na bolšjih trgih ali podstrešjih starih hiš, se popravi, polepša in za dober denar proda prek spleta (na primer eBay).

11. Tajniške/lektorske storitve – podjetja občasno potrebujejo tovrstne storitve, prednost je, da poleg znanja potrebujete le računalnik, tiskalnik in e-naslov.

12. Inštrukcije – starši želijo svojim otrokom kljub krizi omogočiti čim boljšo izobrazbo.

13. Oskrba starejših – ne vsebuje nujno zdravstvene nege, temveč pomoč pri vsakodnevnih opravilih, njen pomen zaradi demografskih sprememb narašča.

14. Likalnica – poslovni ljudje, ki na dan porabijo vsaj eno srajco, bodo tudi v krizi gotovo vaše najzvestejše stranke.

Vir: JAPTI