Ni vseeno, kakšne vizitke imate in kako jih izročate.
Naš računovodski servis v Mariboru je naletel nemalokrat na težavo, kako izročati vizitke in seveda bilo je vprašanje, kakšno vizitko naj imamo kot računovodski servis. V računovodskem servisu imamo kar nekaj idej, ko pridete naokrog vam jih zaupamo 🙂
V Podjetniku je g. Komac lepo opisal vse o vizitkah, preberite si celotni sestavek Vam smem dati svojo vizitko ?
Vsak poslovnež ima predstavitveno gradivo, zase, za svojo ponudbo in za podjetje. Mednje sodijo tudi vizitke. Velikokrat se zgodi, da nam sogovornik ne more postreči s svojo vizitko. Še huje je, če je nimamo sami. Lahko, da nam jih je zmanjkalo, da čakamo, da pridejo iz tiska, ker se delajo še za tega ali onega, da bo skupaj ceneje, in podobno. Velikokrat je celo v prodajnih službah upoštevano navodilo o varčevanju, ki se nanaša tudi na vizitke, kar je norost.
Več ko bo prodajnik dal vizitk v prave roke, boljše je to za njegov lastni uspeh, pa nič manj za uspeh njegovega podjetja. Vizitk ni škoda, vizitke so poceni, praviloma jih ljudje na zavržejo, ampak jih vsaj za nekaj časa shranijo, še zlasti če je izvirna, zanimiva, drugačna, vsebinsko povedna.
Kdaj sogovorniku izročimo vizitko?
a. Sestanek za mizo
– »Dovolite, da vam izročim svojo posetnico (vizitko, poslovno kartico).«
– »Lažje bova kasneje vzdrževala stik, če si bova izmenjala vizitki.«
Avtor: Vtio Komac
Vir: Podjetnik, april, 2006